Veen Media

Bright

Download het profiel en het verschijningsschema van Bright

Categorie: Technologie / Innovatie
Verschijning: 6 keer per jaar
Omvang: gemiddeld 86 pagina’s
Uitvoering: full colour - gelumbeckt

Oplage HOI
Q2 2012 t/m Q1 2013 gem. 6.212

Lezerskern
Geslacht: 25% vrouwen 75% mannen
Leeftijd: 20 - 49 jaar (75%)
Opleiding: HBO en WO (73%)
Welstand: W1 55% W2 17%

Lezers
BRIGHT richt zich primair op innovators en early adopters met een 'taste for technology', een 'interest in innovation' en een 'eye for design'. Lezers zijn trendsetters met interesse in technologie, design & lifestyle. Tussen de 16 en 50 jaar, hoogopgeleid, nieuwsgierig en in voor verandering. Verder houden ze van mooie dingen, van het onverwachte en zijn ze in staat om te absorberen en analytisch te kijken. Ook houden ze van lekker eten, zijn geïnteresseerd in duurzaamheid, hebben een open geest en een eigen mening. Ze zijn werkzaam in de grafische sector, ICT-branche, nieuws & media en dienstverlening. Een vijfde is eigen ondernemer. Het inkomen ligt tussen modaal en 2x modaal. Ze brengen in privétijd tussen 10 en 20 uur op internet door.

Redactionele formule
Bright is een cross mediaal merk op het gebied van 'innovative lifestyle' en publiceert voornamelijk over technologie, style en design. Het maakt gebruik van print, events, internet en apps.

Wilt u kwaliteit en uitstraling van Bright beoordelen, vraag dan een bewijsexemplaar aan: sales@veenmedia.nl of accountmanager spreken? Mail naar Rianne.vanveenendaal@veenmedia.nl

Adverteren