Sinds de oprichting in Nederland in 2011 is Jamie magazine een gevestigde autoriteit binnen het Nederlandse culinaire medialandschap. Met 10 reguliere edities per jaar, een jaarboek, diverse specials, verschillende evenementen, reizen en een website met meer dan 350.000 unieke bezoekers per maand heeft Jamie magazine zich in 5 jaar tijd ontwikkeld tot hét crossmediale platform voor food en lifestyle en is daarmee een niet te missen mediapartner binnen uw communicatiestrategie.

Visie
Een gezondere en gelukkigere wereld door middel van plezier in eten.

Misie
Om als meest inspirerend platform op het gebied van koken iedereen in Nederland te enthousiasmeren om zelf in de keuken aan de slag te gaan, en om ze door middel van storytelling te stimuleren bewuste voedingskeuzes te maken en te laten zien hoe plezier in koken en liefde voor eten bijdraagt aan een gezondere en gelukkigere wereld.

Waarom Jamie magazine
• Unieke content • Food- & lifestyle trends • Jamie Oliver ins & outs • Gemiddeld betaalde oplage 23.000 • Abonnees 13.000 • 'Award winning' vormgeving • Gemiddeld bereik per nummer 194.000 • Platform voor een 360° mediacampagne • 10 magazines per jaar + 1 recepten jaarboek

Meer informatie
Algemene salesbrochure 
Adverteren in Jamie magazine
Adverteren in Jamie's recepten jaarboek
Adverteren op jamiemagazine.nl
Strategische cases

Interesse? Neem contact op met:
Alex Sieval
Sales manager
+31 (0)88 700 2679
Alex.sieval@veenmedia.nl

Bezoekadres
Danzigerkade 9D
1013 AP Amsterdam

Je vindt Jamie magazine ook op
     






 

Adverteren