Filosofie Magazine

Download het profiel en het verschijningsschema van Filosofie magazine
Download de tariefkaart van Filosofie magazine

Categorie: Filosofie
Verschijning: 11 keer per jaar
Omvang: gemiddeld 84 pagina’s
Uitvoering: full colour – gelumbeckt

Verspreide oplage: 12.727 (HOI Q3 2013 t/m Q2 2014)
Gemiddeld bereik: 87.000 lezers (NOM 2013-II/2014-I)

Lezerskern
Geslacht: mannen en vrouwen
Leeftijd: 30 jaar en ouder
Opleiding: hoogopgeleid
Inkomen: hoog (62% boven 2,5x modaal, 56% W1)

Lezers
Filosofie Magazine richt zich op iedereen die bewuster in het leven en in de wereld wil staan, meer doordacht wil handelen en zich een weloverwogen oordeel wil vormen. Lezers van Filosofie Magazine zijn tussen de 30 en 50 jaar en hoogopgeleid. Ze ondernemen graag culturele activiteiten (regelmatig bezoeken ze musea, theatervoorstellingen en concerten). Verder beleggen ze veel en lezen ze opinie- en
managementbladen en kranten. Daarnaast kopen ze gemiddeld minimaal tien boeken per jaar. Tot slot zijn ze sportief, houden ze van culturele rondreizen en luisteren ze graag naar klassieke, jazz of blues muziek.

Redactionele formule
Filosofie Magazine informeert over de laatste ontwikkelingen op het gebied van filosofie in de breedste zin van het woord. Het stelt levensvragen, vragen over moraal, opvoeding, de mens, werk en leven, de actualiteit en de politiek. En het reikt de noodzakelijke bouwstenen aan om eigen antwoorden te formuleren.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden of wilt u meer informatie over Filosofie magazine? Neem dan contact op via sales@veenmedia.nl of bel naar accountmanager Thijs van der Veen: 088 700 2736.