Jamie magazine

Download het profiel en het verschijningsschema van Jamie magazine 
Download de tariefkaart van Jamie magazine

Download de tariefkaart voor de shoppingpagina Jamie magazine

Categorie: Culinair 
Verschijning: 8 keer per jaar
Omvang: gemiddeld 100 pagina’s                                                  
Uitvoering: full colour – gelumbeckt

Oplage HOI
Q4 2013 t/m Q3 2014 gem. 22.720

Gemiddeld bereik 13+: 204.000 lezers 

Lezerskern
Geslacht: voornamelijk vrouw
Leeftijd: 30 - 49 jaar
Opleiding: HBO en WO
Inkomen: tweeverdieners

Lezers
Lezers van Jamie magazine zijn voornamelijk vrouwen in de leeftijd van 30 tot 49 jaar. Veelal tweeverdieners die wonen in een stedelijke omgeving. Zij staan open voor anderen, nieuwe ideeën en suggesties. Zij willen genieten combineren met gemak en gezondheid en zien Jamie Oliver als inspiratiebron.

Redactionele formule
Jamie Oliver is een internationaal, sterk merk waar dit tijdschrift op voortbouwt. In Jamie magazine draait het niet alleen om Jamie’s manier van koken (gezond en makkelijk), maar ook om het ontdekken van de meest geweldige culinaire plekken ter wereld.

Jamie Family
Jamie Family richt zich op jonge gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd 4-12 jaar. Kopers van de special: vrouwen in de leeftijd van 30-45 jaar, tweeverdieners geïnteresseerd in tips over koken, gezond eten en opvoeding. Jamie Family is vrolijk, toegankelijk, jong en inspirerend. Jamie Family verschijnt één keer per jaar en heeft een ‘bewaarfunctie’.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden of wilt u meer informatie over Jamie magazine? Neem dan contact op via sales@veenmedia.nl of bel naar accountmanager Alex Sieval: 088 700 2679.