Nieuwsupdate Veen Media September

 
         
  Met deze maand Jamie Oliver Foodbox - New Scientist in Nederland groot succes - G8 komt naar Nederland ism Filosofie magazine  
     
https://vicinity.picsrv.net/2436/42012b8cdd3975c6966cdf5e9cdb788d/9225/NS4.jpg New Scientist is een succes!

De ombouw van NWT Magazine naar New Scientist in mei dit jaar is zeer succesvol verlopen. Van het eerste nummer zijn ruim 10.000 exemplaren verkocht in de losse verkoop (een stijging van 2500% ten opzichte van NWT!) en het aantal abonnees groeit gestaag. De reacties uit de markt zijn heel positief. Niet alleen de nieuwe abonnees zijn blij met de komst van een Nederlandstalige New Scientist, ook de ‘oude’ NWT abonnees zijn enthousiast. Sinds vorige week ligt alweer het 3e nummer van New Scientist bij de abonnees op de mat en in de kiosk. Op dit moment met een gemiddelde oplage van 38.000 exemplaren.
New Scientist is mediapartner World Science Festival dat in het voorjaar van 2014 in Amsterdam georganiseerd zal worden. In het weekend van 4 en 5 oktober wordt alvast een preview van dit festival gegeven.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden in New Scientist? Mail naar Rianne.vanveenendaal@veenmedia.nl
 

Verlaging advertentietarief Bright magazine

Op basis van enkele gesprekken met mediabureaus hebben we er voor gekozen om de advertentietarieven van Bright beter te laten aansluiten bij de oplage. Dit heeft geleid tot een verlaging van het 1/1 pagina full color tarief naar € 995,- (kosten per duizend oplage van € 138,-). Het eerst volgende Bright magazine ligt op 16 oktober in de winkel en bij abonnees. Het staat in het teken van design en verschijnt in aanloop naar de tweede Bright Day #2 op 23 november in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam. Sluitingsdatum van deze editie is 26 september. Deelnemen aan Bright Day of reserveren in het magazine? Mail Rianne.vanveenendaal@veenmedia.nl
https://vicinity.picsrv.net/2436/42012b8cdd3975c6966cdf5e9cdb788d/9222/Bright53.jpg
 

Filosofie Magazine en HUMAN halen de G8 naar Nederland

Filosofie Magazine en omroep Human hebben 20 grote denkers geselecteerd. In een openbare verkiezing worden hieruit 8 denkers geselecteerd die we naar Nederland willen halen. Samen met hen zullen we half april 2014 een publiek gesprek voeren over de urgente kwesties van Nederland om deze verder op gang te helpen. Het gaat dan om fundamentele vragen op het gebied van politiek en maatschappij, economie, milieu en duurzaamheid, ethiek en geluk, de rol van onderwijs en het persoonlijke leven. De kennis die we opdoen tijdens deze filosofentop zal worden gedeeld in binnen- en buitenland. U kunt hier als bedrijf een bijdrage aan leveren en dit project sponsoren. Met een bijdrage helpt u niet alleen deze speciale G8 bijeen te brengen, maar zorgt u ook voor nieuwe inzichten én staat uw aan de wieg van allerlei nationale en internationale projecten. Vanaf 23 september gaat de mediacampagne van start. Wij denken graag met u mee over de mogelijkheden voor uw bedrijf. Voor meer informatie kunt contact opnemen met Alex Sieval via 088-700 2679 of via e-mail alex.sieval@veenmeda.nl. www.investeerinfilosofie.nl

Jamie Oliver Foodbox 1 groot succes, doe mee aan Foodbox 2
Na het succes van de eerste Jamie magazine Foodbox, die binnen drie dagen uitverkocht was, willen we onze lezers graag een nieuwe Jamie magazine Foodbox aanbieden met bijzondere, lekkere en gezonde producten. Producten die leuk zijn om voor jezelf te kopen óf cadeau te geven.
De Jamie magazine Foodbox is een box vol met producten die het makkelijk maken om bewust te eten en drinken. Het is een box met zowel food als non-food producten die aansluiten bij de filosofie van Jamie magazine. De Jamie magazine Foodbox wordt aangeboden aan de lezers van Jamie magazine via een 2/1 spread in Jamie magazine, via de nieuwsbrief en een banner online.
Aan het concept doen maximaal 15 adverteerders mee. Wilt u weten welke voorwaarden er aan deelname zitten of welke mediawaarde u er voor terug krijgt? Mail jennifer.dejong@veenmedia.nl
https://vicinity.picsrv.net/2436/42012b8cdd3975c6966cdf5e9cdb788d/9216/foodbox.jpg
 

Jamie Receptenjaarboek
‘De beste recepten uit een jaar Jamie magazine’

Naar aanleiding van het succes van vorig jaar, dit jaar opnieuw Jamie’s Recepten Jaarboek. Met Jamie’s Recepten Jaarboek haal je lekker veel inspiratie in huis om een heerlijk maal op tafel te zetten. Oplage 31.000 exemplaren, waarvan 25.000 in de losse verkoop. 6.000 exemplaren worden ingezet als premium bij Jamie magazine. Het Receptenjaarboek verschijnt op 29 oktober.
1/1 pagina ful colour € 3500,-|deadline reserveren en aanleveren 9 oktober bij Patrick.vandenbosch@veenmedia.nl

https://vicinity.picsrv.net/2436/42012b8cdd3975c6966cdf5e9cdb788d/9215/hn.jpg Vernieuwde website Historisch Nieuwsblad

Historischnieuwsblad.nl is vernieuwd! Meer interactie tussen het magazine en de website, achtergrondinformatie als een toespraak van Wilhelmina, een 3D-animatie van Versailles of een interview met een schrijver bij een boekrecensie. Maar ook een nieuwe layout en themapagina’s zorgen er voor dat de website overzichtelijker is geworden. De website heeft gemiddeld 40.000-45.000 bezoekers en 95.000 pageviews per maand. Advertentiemogelijkheden? Mail thijs.vanderveen@veenmedia.nl

'Waarom ik kunst maak...' een origineel relatiegeschenk

Bent u nog op zoek naar een origineel cadeau voor uw medewerkers? Denk dan eens aan een boek over hedendaagse kunst! Iedere maand ondervraagt Kunstbeeld, hét tijdschrift over kunst van nu, een vooraanstaand kunstenaar. Wat drijft deze kunstenaar? Waar komt de inspiratie vandaan? Voor het eerst is nu een selectie interviews gebundeld. De gesprekken zijn onthullend, soms zelfs onthutsend en altijd heel persoonlijk. Een onmisbaar boek voor elke kunstliefhebber, om hedendaagse kunst en de mensen die het maken nog beter te leren kennen. Of bestel uw eigen exemplaar via deze link.

 
https://vicinity.picsrv.net/2436/42012b8cdd3975c6966cdf5e9cdb788d/9200/Artikel.jpg Onze redacteuren in de media

Onze redacteuren zijn regelmatig in het nieuws. Zo sprak Erwin van der Zande (hoofderedacteur Bright) in het RTL nieuws van 3 september over de overname van Nokia door Microsoft op en Corrie Gerritsma (redacteur Bright) in Editie NL van 11 september over Netflix. Anna van Leeuwen (hoofdredacteur Kunstbeeld) gaf haar opinie in Trouw over wat de redactie van de krant ‘moeilijke kunst’ noemt en Irene de Bel (hoofdredacteur New Scientist) deelde recentelijk haar kennis in Tijd voor Max.
link naar Erwin van der Zande bij RTL Nieuws
link naar Irene de Bel bij Omroep MAX
link naar Corrie Gerritsma bij Editie NL
 
   
         
  Uitgever van: Bright, De Ingenieur, Filosofie Magazine, Historisch Nieuwsblad, Jamie magazine, Kunstbeeld, Maarten!, New Scientist, TECHNO! Veen Media is onderdeel van VBK|Media statutair gevestigd in Utrecht, KvK 30068750, ING 66.04.87.255, BTW NL0016.60.627.B01
U ontvangt deze informatie omdat u een relatie bent van Veen Media. Indien u deze informatie niet meer wilt ontvangen, klikt u hier.