Personalia

De mensen van Veen Media
 
Leo Schaap, directeur/uitgever
Heeft een bijzondere belangstelling voor geschiedenis, non-fictie en culinair. Werkt al meer dan 10 jaar bij Veen Media waarvan de laatste 4 jaar als uitgeefdirecteur.
Jose Snel, Brand Manager
Als marketeer actief binnen de domeinen filosofie, wetenschap en kunst;
van tijdschrift tot website en van boek tot app. Houdt bovendien van sport en lekker eten.
Marije Benink, Senior Brand Manager
Met al meer dan 10 jaar ervaring in de uitgeverij-branche een gedreven marketeer. Verantwoordelijk voor Opzij en Jamie magazine binnen Veen Media.
 
Barbara van der Veen,
Senior Brand Manager a.i. 

Heeft al meer dan 15 jaar ervaring in de uitgeverij-branche. Zeer gedreven en prestatiegericht. Volgt alle mediaontwikkelingen op de voet.
 
Leon Heuts, hoofdredacteur Filosofie magazine
 
Frans Smits, hoofdredacteur 
Historisch Nieuwsblad en Maarten!

Grondlegger van Historisch Nieuwsblad; initiator van Maarten! Kent de wereld van geschiedenis tot in de finesses. Maar heeft net zoveel interesse in politiek.
 
Irene de Bel,
hoofdredacteur Opzij

Civiel ingenieur, journalist en no-nonsens feminist en vooral voorvechter voor meer vrouwen in de technische sector.
Jim Jansen, Hoofdredacteur New Scientist
Grote interesse in wetenschap, opvoeding en –nieuwe- journalistiek. Twittert actief over deze en andere onderwerpen en staat in zijn vrije tijd vaak achter een flipperkast.

Suzanne Pronk, hoofdredacteur Jamie magazine
Ondernemer, hispanist, maar bovenal fervent kookliefhebber. Goed op de hoogte van ontwikkelingen in de foodwereld en altijd nieuwe recepten aan het uitproberen.
 

 



 








 

Kunstbeeld

Maarten!

New Scientist

Opzij

Klik hier voor het Thuiswinkelcertificaat